Isnin, 20 September 2010

KEMAS RUANG!

Dah lebih seminggu saya tak mengemas.  Bukan kerana Raya sakan, tapi kerana cerita Raya saya dan keluarga sendiri hanya biasa-biasa saja, tak ada yang terlalu menarik.

Tiga hari tu beraya jugalah.  Tak sempat nak jengah Maya sangat.  Tetapi selepas tu, jalan-jalan saja melihat keadaan di Maya.

Malam ni susah pula nak tidur sebab batuk dah semakin teruk.  Mungkin terlalu banyak makan sate dan kuah kacang agaknya.  Jadi alang-alang, update saja sekali.  :)

8 ulasan:

Nori berkata...

Salam ziarah Raya.
Jom la kita.
Saya pun kena buat yg sama juga!

DDrfauziah berkata...

Aslmkm.
Rutin la kiranya! :)

RAISA berkata...

Salam ziarah.
Ya kena segera kemas .. jangan jadi sarang semut/sarang lipas! :)

ROHA berkata...

Salam.
Ini yg paling lece kan?

BID berkata...

Aslmkm.
Tetapi seronok juga! :)

RAM berkata...

Salam Siti.
Hmmm .. nak buat macam mana .. buat sajala!

KERI berkata...

Salam ziarah.
Tak habis berkemas lagi? :)

CIKDAH berkata...

Aslmkm.
Selamat Hari Raya. Maaf zahir & batin.