Sabtu, 8 Mei 2010

TAK SEMPAT PERGI KENDURI

Saya ni tengah geram pun ada juga sebab jangkanya nak pergi menghadiri majlis perkahwinan malam ini.  Oleh kerana suami balik lewat, terpaksa dibatalkan.

Bayangkan la selepas cepat-cepat solat Maghrib dah berdandan, tup tup tak jadi pergi pula.  Suami kata permainan mereka habis lewat.  Jadi dia solat Maghrib di Klub dulu, barulah menghala balik.  Mana sempat sampai.  Dengan keadaan lalu lintas yang sesak di lembuhraya berhampiran rumah kami, dia sampai di rumah pun dah 8.40 malam.

Nak pergi kenduri apa lagi?  Kalau kenduri di rumah, bolehlah juga.  Ini kenduri tu di Dewan besar yang jaraknya pun perlukan masa perjalanan setengah jam.  Suami hanya senyum memohon maaf.  Geram betul!

4 ulasan:

DDrfauziah berkata...

Aslmkm.
Tak ada rezeki la tu! :)

SITIJA berkata...

Wkmslm G & TQ.

DDrfauziah berkata...

Aslmkm.
Lalu jer le. :)

ROHA berkata...

Salam.
Org lelaki kekadang gitu .. marah pun tak guna .. biar je!