Selasa, 8 Jun 2010

MANUSIA IBLIS

Polis diberitakan telah menangkap seorang gadis berumur 18 tahun kerana disyaki bersubahat dengan perogol pemandu teksi itu.  Katanya pesubahat itu dipercayai penuntut sekolah menengah dan dia membantu pemandu teksi berkenaan untuk merakam sebahagian aksi rogol berkenaan.  Malah dia dipercayai turut terlibat dalam aksi lucah dengan perogol serta mangsa-mangsanya.

Mengikut keterangan kedua ibu bapa gadis berkenaan, gadis itu juga adalah mangsa rogol pemandu teksi berkenaan.  Selepas itu dia dipaksa untuk melakukan segala rakaman aksi rogol.

Seperti diberitakan minggu lepas, pemandu teksi perogol yang disyaki telah ditangkap di perhentian teksi Jalan Embi.  Ini adalah berikutan laporang polis yang dibuat oleh tiga orang gadis yang mengadu mereka telah dirogol oleh pemandu teksi berkenaan, dan mereka juga telah dijadikan hamba seks selama hampir setahun.

Pemandu teksi yang disyaki berkenaan telah menjadikan 6 orang gadis dalam lingkungan umur 15 - 17 tahun mangsanya.  Mereka menunggu gadis-gadis itu di luar sekolah.  Setelah mereka menaiki  teksinya dia akan berpura-pura mengatakan ada kecemasan di rumahnya.

Setelah berada di rumahnya di Taman Muda, Ampang, dia akan memaksa gadis untuk ke rumaah dan merogol mereka.  Segala aksi itu direkodkan dalam pita video.  Kemudian dia akan mengancam akan menyebarkan pita berkenaan jika mereka memberitahu sesiapa tentang kejadian berkenaan.  Dia juga akan menghubungi gadis-gadis berkenaan bila mahukan seks dengan menggunakan ancaman yang sama.

Manusia pemandu teksi ini memang sudah benar-benar terasuk syaitan dan menjadi iblis!

2 ulasan:

RAISA berkata...

Salam ukhwah.
Itu la sekarang ni macam2 .. byk manusia dlm seragam syaitan!

SITIJA berkata...

Salam kembali Raisa.
Terima kasih kerana sudi ziarah & meninggalkan komen.